Wymiany / zwroty

W celu uniknięcia pomyłek i nieporozumień - REKLAMACJE i ZWROTY realizowane są tylko po wcześniejszym kontakcie z obsługą sklepu. Warunki zwrotu/reklamacji :

  • Adres na który należy odesłać reklamację/zwrot :
  1. Firma Demus, ul. Piłsudskiego 34, CH Europa 2, 35-001 Rzeszów

 

  • W przypadku reklamacji razem z produktem i dokumentami zakupowymi należy odesłać informację z adresem zwrotnym klienta, opisem usterki i tel. kontaktowym
  • W przypadku zwrotu razem ze zwracanym produktem i dokumentami zakupowymi należy odesłać informacje z danym do przelewu zwrotnego lub danym adresowymi do przekazu pocztowego (koszty przekazu pocztowego ponosi klient zgodnie z cennikiem Poczty Polskiej
  • Jeżeli klient chce być informowany o statusie reklamacji/zwrotu należy zgłosić taką informację na stronie http://www.protime.pl/rma
  • Koszty przesyłki nie są zwracane (w przypadku zwrotów bez przyczyny)
  • Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek wysłanych do nas za pobraniem, za zaliczeniem pocztowym.

 

Gwarancja zwrotu w przeciągu 10 dni. Dowolny produkt zakupiony w sklepie internetowym ProTime.pl można zwrócić w przeciągu 10 dni od daty dostarczenia towaru. Warunkiem pozytywnego przyjęcia zwrotu jest aby produkt nie posiadał śladów użytkowania. Zwrot wykonywany jest na podstawie dokumentu sprzedaży

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel